before my coffe gets cold!

Träna var det va? Fast det blev ju ingenting av det. La mig i soffan hos mamma och kollade på film och tog det lugn hela dagen. Så mycket gym blev det för mig idag haha.
Rasmus åkte till Ikea med Thom och jag låg i mammas soffa haha. Somnade och sov några timmar. åkte och handlate kattsand och mjölk och bakade scones när jag kom hem! Mums, godare och nyttigare än bröder i affären. Sen går det ju att baka nyttigare bröd men vafan! haha.
Nu ska jag snart lägga mig och imorgon ska jag dra och gymma hos mor min på morgonen innan praktiken. Börjar ju klockan 2 så det är ingen fara.
Bla bla bla massa snack. Puss på nosen!

Kommentarer
Postat av: moa&johanna

bloglovin byte!

kommentera vilket nummer du blev så gör vi detsamma sen!

vill börja följa din blogg, verkar rolig :)<3

2012-04-01 @ 22:29:16
URL: http://mmoajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0