queen of the dancefloor

Musiken dunkar ur högtalarna och jag sitter i soffan, väntar på att ugnen ska bli varm och har ondare i rumpan än vad jag hade innan. Men det är skönt med träningsvärk. Då vet man att man körde hårt på gymmet! ;)
Blir lyxmiddag för mig ikväll, tänkte att eftersom jag är ensam kan jag lyxa till det lite extra med hamburgare och pommes. Hatar att göra mat och äta själv, så jävla tråkigt. Men man måste ju äta liksom..
Somnade på soffan hos mor min efter att jag hade tränat också. Så slut var jag haha. Sen ringde mamma, hon frågade direkt "Varför ligger du och sover nu för?" Jag tyckte endå att jag lät pigg och inte som att jag precis vaknat. Men visst fan hörde hon det endå.. haha!
Sen då? Drar nog till Minna om hon inte är så trött som hon va när jag pratade med henne i telefon. Annars sitter jag nog bara hemma och tar det lugnt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0