party all night

Godmorgon världen, tror det är typ min 3e blogg på en vecka. Men det är så helt enkelt, jag kan inte blogga någon annan stans än på blogg.se. Det går bara inte haha!
Fast det borde jag ju kunnat fatta från början eftersom jag har försökt förut och bytt tillbaka igen. Men jag börjar om på nytt startar om på en ny blogg.

Vad mer? Firade två vänner som hade fyllt 18, lokalfest. Det var grymt mycket folk, ganska blandat och dom flesta var jätte fulla och extremt jobbiga. Men jag var där med mina vänner och vi hade skit kul. Dansade så att fötterna värkte och har idag träningsverk i benen haha.
Det bästa av allt är väl att dom flesta är bakis och ligger och spyr idag. Jag mår prima ballerina woho!! :)
Ska tvätta ansiktet och sedan ska vi åka och äta pizza med mamma och resten av familjen.
Puss på nosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0