slumdog millionare

Sitter i soffan och chillar med Linda, kollar på slumdog millionare som går på 4an just nu. Den är bra men hemsk. Man blir så jävla berörd, speciellt eftersom den är baserad på en verklig händelse.
Är barnvakt till min lilla prins Lucas också som sussar så sött efter att Linda nattade honom. Förhoppningsvis så vaknar han sent imorgon eftersom att han somnade så sent nu. Skönt för både mig och honom!
Nej nu ska jag mysa med min fina vän Linda! ♥


Följ min blogg med Bloglovin

Kommentarer
Postat av: moa&johanna

bloglovin byte?

kommentera vilket nummer du blev så gör vi detsamma!

vill verkligen följa dig om du följer mig, du har sån fin blogg! <3

2012-03-31 @ 22:41:23
URL: http://mmoajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0