Tillsammans vi står.

Det där träningspasset jag skulle kört idag innan praktiken? Det hände liksom inte, jag somnade om istället. Inte med flit då... För stunden kändes det nog grymt skönt men nu i efterhand är jag skit arg på mig själv över att jag inte gick upp.. Men har kört lite snabbt magpass hemma, situps och lite smått & gott. Men imorgon så skiter jag i om jag har sovit en timma eller tio timmar jag ska upp och träna. Thats it!
Och vädret, whatsup with that liksom? Ser ut som det ska regna och det ser ut som att solen kommer fram. Beslutsångest eller? Inte direkt något svårt val men men..
Nu blir det äta en till kiwi och sen röra sig mot praktiken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH bilden!

2012-04-03 @ 10:41:31
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0