The time has come, to leave.

"Promise me you think of us as a time so wonderful.
Promise me you think of us still bright still colorful.
Promise me to look back at us as a time in your life you enjoyed."


Vissa gånger så måste man ta steg i livet som man kanske inte alltid vill, man måste kanske välja en helt annan väg än vad men har tänkt sig. Men det är en väg man måste gå för att komma till det bättre, en väg man måste gå för att det är bättre så. Allting inom mig skirker just nu " Nej jag vill inte, men det är de bästa." Det sista jag vill är att släppa dig, det sista jag vill är att inte längre få kalla dig för min. Men det är vägen vi måste gå för det här är inte bra för någon av oss.
Och det kommer kännas så förjävligt att inte vakna med dina armar om mig, och somna ingosad i din famn. Det svider av bara tanken på att någon annan en dag kommer att få ligga i din famn. Där jag har legat i 1 och ett halvt år nu. Platsen som var min, kommer att bli någon annans. Det svider, men det är det bästa för oss. Att skiljas åt är inte lätt, inte för fem öre. Men så länge vi är vänner så blir det här nog bra.
Du kommer föralltid ha en plats hos mig, min första riktiga kärlek. Och jag kommer alltid älska dig oavsett vad. Men det här är bäst för oss båda, och det vet vi båda två.

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Fin blogg! :)

2012-04-07 @ 18:33:02
URL: http://gabriellaita.blogg.se/
Postat av: Minna suominen

Tack så mycket, men du är snyggare! <3

2012-04-10 @ 16:51:27
URL: http://msuominens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0