Newborn

Som född på nytt kan man typ säga. Fick en kick i söndags och kände att det var dags att börja utmana min styrka lite mer då jag har var en sådan som tränat sen jag var liten. Skulle ta ett soft söndagspass, kondition och intervaller vart det. Men det vart också ett monsterpass!
Måndag och jag hade ont i hela kroppen, skön träningsverk. Thaboxning på kvällen och jag körde slut på min kropp, totalt! Höll på att tuppa av.
Tisdag vart en vilodag, eller ja det var tvättstuga idag haha.
Resten av planerna för denna vecka;
Onsdag - Gym hos mamma.
Torsdag - Thaiboxning.
Fredag - Löpning.
Lördag - Vila.
Söndag - gym hos mamma.

Skön vecka blir det, men nu är det dags att sova, skola imorgon!

Bild från träningen igår.

Kommentarer
Postat av: Minna suominen

Gud vad hurtig du blivit! :)

2012-04-17 @ 23:52:25
URL: http://msuominens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0