All i really want is you!

Forfarande sur för att jag inte får träna nu när jag är sjuk. MEN jag mår bättre. Okej halsen är ett helvette fortfarande och jag känner mig seg. Men just nu har jag ingen feber och har inte haft det än idag. Så nu håller vi tummarna för att jag blir frisk. ( Inte båda tummarna för det betyder otur! )
Idag blir det en slapp dag med film, ska bli frisk så fort som möjligt.
Var hos läkaren idag och jag hade inte halsfluss eller någonting så de va ju skönt!
Men det bästa med den här dagen är att jag kunde äta, första måltiden sen i torsdags då jag bara fick i mig en potatisklyfta igår. Därför var det extra gott med mat idag haha!

Nu blir det att kurera sig, vill ju träna! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0