so lonley

Bra frukost, bra väder och plugg. Det flyter på bra nu sista veckorna innan sommarlovet. Just nu sitter jag hemma och väntar på Rasmus. Det blir en löprunda för mig iallafall ute i enhörna. jag tror nog att Rasmus kommer leka med Tyson. Latmasken orkar inte springa. Jag ska tvinga mig till det!!

har just nu lust att strypa grannens ungar som leker på ballkongen. Fan släpp ut ungarna på gården istället. Låter som dom försöker trycka över saker på våran ballkong också. Och om dom gör det så ska dom få höra sen!! Hur kan man låta sina ungar stå och skrika på ballkongen sådär? USCH!!!!!
Sätter nog igång lite rock på ganska hög volym så hörs dom nog inte sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0