kill them with your kindness!

Trött som en apa efter allt som man har fått gjort idag.
Drog ut till enhörna och lät hunden leka av sig och njöt av solen i någon timme. Sedan bar det hemmåt för att tvätta och städa. Så nu är garderoben fylld med rena kläder, sängen är renbäddad och lägenheten är städad. Ska duscha av mig lite snabbt och sedan mysa ner mig och känna den där underbart fräscha känslan som man känner när man lägger sig i en renbäddad säng!
Imorgon är det skola och sedan mot kvällen bär det av för kaffe och skitsnack hos min syssling, var ett väldigt bra tag sen. Så nu är det dags igen!

Och eftersom jag inte har någon vettig mobil just nu så blir det bara massa gamla bilder eller motivationsbilder! För den stora grejen med min blogg här är väl att skriva om mitt liv och träningen. Därav alla motivationsbilder som hjälper mig väldigt mycket!

Kommentarer
Postat av: Minna suominen

Du är tyvärr snyggare! <3

Miss you mitt lilla kex!

2012-05-22 @ 11:28:49
URL: http://msuominens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0