And you come real close!

Det var ett jävla bra tag sen jag ägnade en minut åt den här bloggen. Dålig stil av mig, men lusten har liksom inte funnits där. Har slarvat som ett as med träningen. Och då menar jag typ ingen träning alls. Känner hur kroppen min inte tycker om att äta massa skit hela tiden. Så idag blev det ägg och svart kaffe till frukost. Känns som det godaste och nyttigaste alternativet.
Efter det har jag hunnit springa runt i lägenheten och haft panik. Dödat en geting och hoppade av lycka över att den var borta. Jag kunde nu va lugn. Men just när den faller ner så ser jag en till geting. Och jag börjar gråta.. Som en jävla mes började jag att gråta.. Starkt jobbat Jennifer...

Sitter och kollar motivationsbilder, så kommer överösa er med det nu. Dom som är intresserade dvs. Har ju fått lämna ifrån mig min älskade Iphone för ett tag så det blir ingen mobilbloggning tills den är tillbaka. Tidsinställda inlägg is the shit!
Hoppas ni har haft en fin helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0