Our song

Jag fick tillbaka för att jag sa att jag mådde bättre, det gick bara utför, vipps så var båda halsmandlarna svullna som jag vet inte vad och har vita, äckliga prickar. Så grattis till mig jag har halsfluss...
Som tur är fick jag tid halv 10 på vårdcentralen så förhoppningsvis så får jag penicillin idag, och då blir jag antagligen bättre direkt. Får jag inte dte hoppas jag att jag blir frisk till på fredag då vi ska åka till Östersund! Har liksom ätit en hel måltid sen i torsdags kväll. Så min kropp kan nog må bra av att jag kan äta igen. För just nu har jag varken matlust eller känner hunger.
Och med tanke på hur mycket jag har svettats och hur lite jag har ätit lovar jag att jag gått ner minst 2-3 kilo... Inte bra sätt att gå ner i vikt på direkt haha.
Men de jag längtar mest efter är väl att få träna, shit vad jag verkligen vill träna nu..
Så det kan ju inte direkt vara roligt att läsa min blogg just nu eftersom att jag är sjuk. Vad ska jag skriva?
" Åh det hände en sån rolig sak idag, jag sov 2 timmar mitt på dagen, sen sov jag två timmar till!" Ja men gud vad kul att läsa det...
Haha nej men det blir väl roligare när jag blir frisk och får träna igen hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: rebecca

hahah, du är snygg hjärtat!! <3

2012-04-25 @ 11:20:19
URL: http://beccakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0